aokins
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 0:22, 01 Lis 2009 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
Na dobry początek kilka zasad, bez których się nie dogadamy...
I.Konkretnie i oficjalnie:
1.Nasze forum to miejsce wirtualnych spotkań i wymiany myśli odnośnie naszego tanecznego zespołu MJ Cracow Dance Team. Forum zostało stworzone po to, aby jeszcze bardziej ułatwić nam podtrzymywanie naszych MJowkowych więzi oraz zapewnić sprawne i prężne funkcjonowanie zespołu.
2.Poniżej przedstawiamy regulamin Forum. Powstał on z tylko jednego powodu – pragnienia by forum pozostało miejscem przyjaznym i aby jak najlepiej służyło wszystkim Użytkownikom. Chcemy, abyście czuli się tu bezpiecznie i komfortowo, byście w miłej i konstruktywnej atmosferze spędzali czas na wspólnym upajaniu się dziełem MJ. Chyba wszyscy się zgodzą, że Forum to nie jest miejsce na kłótnie i wyzwiska.
3.Zabrania się publikowania treści sprzecznych z normami współżycia społecznego, wzywających do popełnienia przestępstw lub propagujących przemoc.
4.Zabrania się nawoływania do nienawiści rasowej, etnicznej bądź wyznaniowej.
5.Zakazane jest podszywanie sie pod przedstawicieli zespołu, bądź innych użytkowników.
6.Wypowiedzi użytkowników nie mogą naruszać praw autorskich oraz wykorzystywać znaków towarowych lub innych praw podmiotowych osób trzecich.
7.Wypowiedzi nie mogą zawierać treści obscenicznych, wulgarnych i obraźliwych dla innych użytkowników bądź osób trzecich.
8.Zabrania się wielokrotnego publikowania postów o identycznej bądź zbliżonej treści.
9.Zabrania się publikowania postów o treści komercyjnej (reklam i ogłoszeń).
10.Naruszenie wymienionych w regulaminie zasad 1-9 karane będzie czasową blokadą dostępu do forum, a w przypadku powtarzających się nadużyć blokadą stałą.
11.Posty publikowane w niewłaściwym dziale mogą zostać przeniesione lub usunięte bez wiedzy i zgody autora.
12. Autorzy forum nie odpowiadają za treści publikowane na forum, które są jawne dla wszystkich, ponieważ za każdą opublikowaną wypowiedź odpowiedzialny jest jej autor. Niektóre części forum mogą być dostępne wyłącznie dla określonych użytkowników, ze względu na ich udział w określonych przez Administrację Forum zadaniach.
13.Naruszenie wyżej wymienionych zasad może spowodować usunięcie wypowiedzi bądź wątku, przyznanie ostrzeżenia w postaci żółtej kartki, a notorycznie naruszających zasady będziemy wysyłać na wakacje od Forum. Oczywiście jest to ostateczność, do której mamy nadzieję uciekać się jak najrzadziej.
14. Rejestracja jest jednoznaczną zgodą na przyjęcie warunków forum wynikajacych z regulaminu.
II. O co w ogóle chodzi?
1. Pełnymi użytkownikami forum mogą być tylko członkowie zespołu.
2. Bardzo proszę członków teamu przy rejestracji podawać swój raz ustalony login, najlepiej znany administracji.
W razie uzasadnionych zmian należy powiadomić więc o tym administrację.
3. Piszemy w miarę kulturalnie, ale pod żadnym pozorem, skrótem nie umieszczamy wulgaryzmów. Od tej zasady nie ma wyjątków!
Musicie się z tym pogodzić.
4.W razie potrzeby indywidualnego zapytania, kontaktu bardzo proszę
o kontaktowanie się w pierwszej kolejności z głównym moderatorem działu.
Każdy dział ma wyznaczonych moderatorów, a wśród nich 1 dowodzącego.
5.Z mej strony, administracji:) liczę na wyrozumiałość i nie zasypywanie mej skrzynki pojedyńczymi pytaniami. Polecam GG, najprostszy i najpewniejszy kontakt ze mną.
6. Z indywidualnych powodów lub preferencji:) można również skorzystać z zespołowego maila: [link widoczny dla zalogowanych]
7. Ostateczne ustalenia dotyczące całego zespołu podejmują: aokins, ekipa, administracja i moderatorzy forum.
8. Co nie wyklucza mego apelu o rozwinięcie skrzydeł na forum i kreowanie życia naszego teamu .
To forum nie jest moje ani dla mnie, to nasze wspólne miejsce wyrażania swej pasji i wdzięczności za życie Michaela Jacksona. Tworzymy je razem i dla nas wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aokins dnia Wto 19:07, 26 Paź 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|